Monday 31 October 2011

Exam macam Haram ! -.-'

Pergh ! hari ni exam subjek bukan main susah lagi , Geo and BI paper1 , paper2 --' siallah , study punyalah sikit , meng-online Fb lebih lama dr study kot ? -.-' sumpah doh , cuak gila ! arghh~ haih , selamatlah semalam soalan senang-2 belaka #k poyo. -..- Bm paper1 not bad ah , paper 2 boleh tahan susah dia --' and Science aku baca last-2 minute tau tak? and then yang keluar semua soalan Form 1 .. pffft ! selamat ada yang aku ingat ! :) haha . hmm .. insyaAllah aku boleh buat paper hari ni , aku nak stay kelas aku ! aku sayang kelas aku ! :'< hmm .. aku tak nak turun please? dah cuba sedaya upaya dah ni --' haih .. untunglah td aku bangun awal :D haha .. bangun awal then niat memang nak study , pergh memang kena lah! :D haha , tp aku study geo je lebih , BI sikit-2 je --' boleh lah masuk otak jugak .. hey kay lah .. nak chaww ! haha .. next time aku update blog yang lain ye.. kbye-2 :* wish me luck kay .. iloveyou ! haha ! :D

No comments:

Post a Comment