Thursday 8 December 2011

3 Minggu Lagi Nak Buka Sekolah . Tak Sabarnyewww :3

Assalamualaikum :D hihi
Yaaa , cuti bagi bulan 12 ni nak dekat sampai penghujung *amacam BM aku , ada baik ka ? (Y) haha . Pergh , apahal sekejap sangat haa ?! -.-' tak puas bhaii . Kalau sekolah , mana boleh keluar , kalau cuti bolehlah . lepak-2 kongkeng-2 . hahaha :D Haih -.- sekejap betul masa berlalu ni . Sampai aku tak sedar doh . gentle :) hmm . Korang ready tak nak sekolah tahun depan ? bagi aku , hmm . 30% ready , 70% tak . sebab aku ni , jenis malas nak buka buku :D heee . Okaylah -.-' honestly , tahun ni aku datang sekolah sebab nak main je , jumpa member , mengurat awek , cari awek . AWWWW . kalau ada mood baru aku belajar :\ hmm . Gila kan aku ni ? sepatutnya orang datang sekolah untuk belajar . tapi aku ? haihh ==' apa nak jadilah . Lepas balik sekolah , aku memey study ahhh braii . HAHA , kalau ada homework , waa siapkan , lu tengok je wa main2 dkt sekolah , balik rumah , on phone straight mesej je member ada homework ke tak :D haha .Korang percaya tak ni ? muaha . betullah , buat apa aku nak tipu korang -.- haih .kalau tak de Homework , memey Zouk Club ah malam tu :D hahaha . k ni baru tipu* :p hmm . Tahun depan , aku kene beli baju sehelai and seluar dua pasang :D sebab aku ni , jenis cepat zip seluar tu rosak doh -.-' maklumlah . kalau tak pakai bawah sikit , member kata nerd-2 -.- hish , tu pun nerd jugak ke? haih . then , hari tu baru je dapat duit RM100 :) hihi . Bukan untuk bershopping ye -.-' mak aku tak bagi ! :3 arghh , duit tu untuk beli buku tulis tahun depan :') *pandai jugak mak aku save moneyy kan? hm , memey ah ~ hahaha :D aduii . tak sabarnyaa nak jumpa member :'> hmm , rindu korang a lot lah ! gentle . Terutamanya , awek ouhh ~ haha . awek (Y) hewhew . nama dia kan , Syera lorh :D hahahahahahahhaha . k , bukan awek . kawan jah  -.-' kalau awek pun , apa salahnya :') hihihi . kaylah . ni aku update pukul 4.16 pagi bhaii . Mak aku pun dah bangun , kat tepi aku ni haaa -.-' haha . kene tipu! wek! boi .