Thursday 8 December 2011

Yeay! Followers saya HILANG ! :D -.-

Assalamualaikum ,
Arghhhhhh! naik angin betul hari ni -.-' buat penat je aku buat blog ni semua , apa yang aku dapat ? penat menaip -.-' hish . dah lah dah lama aku tak update blog ni --' tiba-2 aku nak update , FOLLOWER AKU HILANG ? FUCK siapa stalker lancauu -.- haih . *tengok aku dah mencarut. haha . Haih , guys , siapa pandai betulkan balik Followers ni ? meh sini , siapa yang pandai aku bagi satu ciumannnnn :* mmmmuahh . HAHAHHAHAHA . *kay tu sakai -.- hmm . Macam mana boleh hilang eh ? elok-2 Followers aku , ada 21 orang and sekarang tinggal 7 ? -.- hmmm . nasib baik aku sabar tahu tak , kalau tak , dah lama aku tak update blog lewww . haha #bahasa ewww :3 hmmm . okaylah , penat doh semalam mengeluarkan tangisan yanggg awww! haha . ==' pasal awek. biasalah . kaylah . ni je aku nak update sebenarnya :D haha . kay bye -.- fuck you stalker!