Friday 9 December 2011

Tak Sabar nak Habis Sekolah :(

Assalamualaikum ,
Aku update blog ni nak cerita lah pasal budak-2 lepas SPM ni --' pergh , macam best je aku tengok :3 hihi . Conteng-2 baju bagai (y) yaa , bestnya . haha :D kalau aku kan , tak payah conteng . Bakar je terus ! :D acanoo ? ganas tak ? muaha . Hmm , tapi sekarang umur aku baru je 14 tahun --' hmm , tinggal 3 tahun je nak habis . Ingat apa , 3 tahun ni sekejap ? korang bolehlah cakap . Pejam celik , Pejam celik dah start tahun baru :p hee . Bagi aku tak , setiap tahun sama je , tak de lama , tak de sekejap . Biasa je :') hmm . Tahun depan , 2012 . Diorang kata , tahun depan "Kiamat" ? ye dok ? Allahu'alam . Haih , seram doh :'\ aku dah lah banyak dosa -.-' hmm . Bila entah nak taubat ni --' haih . Okaylah . Next Year , aku dah PMR . So , mana boleh main-2 lagi -.- hang-2 bagai , mana boleh dah . Aku pun dah start malas nak hang tahun depan , hmmm . Bazir duit jah , baik aku keluar dengan  family lorh . hihi , lagi best :p hmm . Tapi , budak-2 dah habis sekolah ni , diorang kata "hish , rugi kau dik , nanti kau teringat je masa kau sekolah , jumpa member , jumpa cikgu . time tu memang bestlah dik! menyesal tak belajar betul-2 :(" haa ni macam lah diorang selalu cakap . haha (y) . Hmm . Lepas dah habis sekolah nanti , aku nak cari kerja dulu . Lepas dapat result SPM , kalau result aku Okayy ? aku nak sambung belajar jugak . teringin nak berkonvo-2 ni :') aww . mwehehe . InsyaAllah . Lepas dah Habis universiti/kolej , aku nak bukak bussiness lorhh . haha , bussiness jual barang . Baju , or kasut lah . hmm , alaa , aku dah pernah update pasal "My Ambition" ni dekat blog , ce tengok balik ? haha . macam tu lah cita-2 aku and kalau boleh , nak jugak ada band sendiri ni . hihi , maklumlah aku bukannya orang senang pun . Carilah kerja part time , main dekat mana mana gig . Woooo . hahaha :D amacam ? kuat berangan jugak aku nih -.-' haih and last sekali , nak hidup bahagia dengan Si Dia di dunia dan di akhirat . Amin ~ hewhewh . okay , kalau dah habis sekolah . Moto Kita macam ni lah "No More Homework , No more Class and No More teacher !" haha . *haktuihhh . okay daaaa ~