Friday 24 February 2012

Assalamualaikum , hye :D hmm . dah lama aku tak update blog ni , so now , nak update lah sikit ^^ hehehe . sikit je , tak banyak kay .

    Okay , tahun ni aku PMR , pfft --' hahaha  , cuak doo . ermm tp apa boleh buat , kene jugak ambik PMR ni --' hehehe . Oh yeah , sekolah aku ada buat kelas tambahan , so aku join lah (Y) maklum lah . mana masyuk dooo nak pi tuition , tp kalau aku pi tuition , tak belajar pun tak boleh jugak :) hmm . Aku stayback sekolah je , lepak dengan budak-2 pandai jap . hahahahahahahhaa ^^v

   Sebelum ni , pukul 2 dah ada dekat rumah dah . Skrg , pukul 2 aku ada dkt sekolah lagi ^^v anyway happy jugaklah ~ sebab ada girlpreng tercinta , kan? ^^ hahaha . tapi dia Kilauan A , hmm budak-2 pandai je boleh masuk Kilauan ni . hehehehe (Y) so , aku bertuah lah dapat girlpreng yang pandai . bhaha ^^v haih ~

   Tahun ni , memang aku nak belajar betul-2 doh , aku nak capai cita-2 aku bhaii and aku nak berjaya jugak , mcm orang-2 yg berjaya tu :') muahahha . insyaAllah kay *cakap pun tak boleh jugak* -.- hehe . Target aku PMR ni kan ? haaaaa 4A je ^^v cuaklah nak target tinggi-2 , aku target mana yang aku boleh buat je , tu pun namanya "Target" . kalau aku Target tinggi-2 , tak mencapai target tu pun tak boleh jugak :p hihihi  Subjek aku yg aku target = Bm , Geo , P.Islam and Science :) InsyaAllah boleh score <3 Amin ~

Hmm , kaylah . sampai sini je aku boleh menaip ^_^ hihi . next time aku update benda lain kay . bubyee , Assalamualaikumwarahmatullahiwabarokatuh yaa Blogger :* lebiuuu