Tuesday 27 December 2011

Untittle -.-v

Assalamualaikum ,
Okay , dah lama aku tak update blog aku ni --' hee , malas nak update acctually :D hmm . so , how guys ? sihat ? baguslah kalau sihat :) hee . 2-3 hari ni , aku demam -.- shitto! tak suka lah batuk-2 bagai , selsema , sakit tekak . argh ~ haih . last-2 pergi Klinik jugak :D haha . tak tahan sangat :( hmm . tapi , dalam masa yang sama , aku happy jugak :) hihihihi . nak tahu sebab apa ? sebab kan , kita tak turun kelas lah ! :D hahaha . yeaah , aku stay jugak kelas yang best lagi gila-2 --' haha . maklumlahkan , tahun depan aku kan PMR , so tak maulah turun kelas . Takut nanti aku tak belajar pulek --' bukan nak kata kelas bawah ni semua tak pandai ke apa , pandai  jugak . tapi malas je nak bukak buku -.- hee . haha . Allhamdullilah , aku stay kelas 3 Optimis :* hihihi . tak sabar nak jumpa member2 . rindu ~ eh kaylah , gtg now lah . acctually aku nak keluar ni --' mwehehe . lepak bersama yang tersayang . Fauzin Naim :) hihihi member je , bukan gay -.- okboi.