Saturday 5 November 2011

hari yang best and hari last ktorg bersama Johan member karib ktorg :')

Today , Saturday . 5/11/2011 . #eceh speaking gituu .. hahahaha , yeah , pergh sumpah penat satu hari ni :( tp best ! :) haha . Pukul 11 tu aku dah siap-2 then aku gerak rumah Zali  .. last-2 dia tak siap lagi , dengan tak mandinya --' haha . Nasib baiklah mood aku baik hari ni , aku tunggu je dia .. hmm and then ktorg gerak LRT naik kereta Mak Nasrul .. haha nasib baik , bolehlah smpai KLCC tu macam pukul 1 . then gerak Sg.wang kejap , perghh sumpah penat sial ! cari kedai kasut Tole Ron punyalah lama --' ada yang nak beli kasutlah , beg supreme lah .. apalah , tapi memang syok :) haha . Btw kesian dekat Awie doh , die nak beli Supreme , but dekat kedai tu mahal . RM60 -..-' and then , aku bawaklah die dekat kedai untie tu ;) . Eceeh ! dah sampai sana , beg yang awie nak beli tu kan tak ada pulek? --' tpikan tempat tulah yang murah , Supreme boleh dapat 30rggt kot. haih , kesian pulak aku tengok dia . hm , sokay awie , next time kita hang , kita beli eh? :') haha . #macambudak-2pulak --' hmm . And nak balik tu , ktorg geraklah KLCC , lepak dekat taman KLCC tu smbil snap-2 gmbar (: hahaha . time ni pon best jugak , gmbar melompat , menjerit , semua ada ~ haha . biasalah budak dah habis exam -.-' haha . mestilah nak enjoy rght? :) hihihi .. Btw , salah sorg member aku ni nak pindah , hish , gentle doh , aku ingat dia kidding ke apa . then ni memang betol-2 ! Nama dia Johan , dia akan pindah Thailand , smpai dia besar . Sedih doh , gentle lah kalau dia tak ada dengan ktorg , life ktorg ni macam tak seronok or whatelse , dia tu dahlah sporting , caring and banyaklah .. Pelawak pon ada jugak :') haha.. Joe , aku and member yang lain , mintak maaflah kalau aku ada hutang kau ke , sakitkan hati kau ke , sumpah Joe , aku mintak maaf sangat-2 :'( kau jangan ambik hatti aww kalau aku ada ejek kau ke apa , kau pon kadang-2 ada jugak ejek aku ken? huhuuh .. aku anggap kau macam ahli keluarga aku Joe , gentle , kita sabtu or ahad kalau free lepak sama-2 , dekat sekolah kita rehat sama-2 , buat hal pon sama-2 jugak :') hmm , aku sayang kau sangat-2 Johan , sayang gila ! kau pukul aku pon aku sayang kau jugak :') hihih . Kau jaga diri baik-2 tau Joe , ktorg dekat sini akan ingat kau smpai bila-2 !  ktorg janji ! :'D belajar-2 elok-2 ye Joe , aku tahu kau boleh buat . aku nk member aku pon berjaya jugak :') Hope kita boleh jumpa lg ye Joe , susah bhaii nak jumpa kot? Thailand , Malaysia ? perghh .. tak pe Joe , facebook , webcam kan ada ? haha . pergh sumpahlah mesti aku rindu kau gila-2 !!!! haha .. hari ni je hari yang terakhir aku boleh jumpa kau Joe :'( Hope kau jaga diri ye dekat sana , aku sayang kau lah gila ! :') haha . hey guys , next time aku update blog yang lain ye? gentle hari ni hari yang best dalam hidup aku :') hope bila-2 boleh dapat hang dgn korg lagi .. Iloveyou budak-2 Aspa :D haha .. boi