Friday 4 November 2011

Last Day Sekolah ! yeah :D

Yippy ! last day sekolah , for this year yeah .. haha .. untunglah , study punyalah banyak tahun ni , aku rasa 40% je yang masuk dalam kepala aku -..-' hahaha . It's okay , next year study hard ye Ashmeen , I know you can do it :D haha . Hm , then td dekat sekolah ada hari pemulangan buku teks , ya Allah before hantar buku tu , ada satu buku aku ni hilang , buku Sivik maybe and then punyalah cari tgh-2 malam tak jumpa jugak ;/ hmm . Esoknya pulak dah sediakan dah duit untuk bayar buku tu , and then aku sampai-2 sekolah je member aku sorg ni Aspa , dia duduk dekat sebelah aku , yeah dia yang ambil buku saya :'> ahaha . Aspa-2 selamat kau belum jual buku aku tu dekat orang lain ye? kalau tak , melayanglah 10rggt yang Abah aku bagi semalam :'> pfft . selamat . haha . Lepas tu , punyalah lama tunggu nak menghantar buku teks tu , dan-2 lepas rehat pulak dah ? lanciao , kelas-2 lain semua dah hantar and dapat buku form 3 , just kelas aku je belum --' pfft . Nasib baiklah , buku aku semua complete ! :) hihihi . Eh , lepas ni ktorg ada buat jamuan akhir tahun dekat dalam kelas , budak perempuan aku ni mengada sangat nak buat dekat luar lah , apa lah , last-2 dekat dalam kelas kita yang bersih , lagi cantikkan ? puih ~ :p haha and then ktorg banyaklah rancang untuk makan apa , selamatlah cikgu yang uruskan semua ye? --' haha ada yang nak makan nasi ayam lah , nasi tomato lah , mcd lah , kfc lah arghhhh fade up jugak aku dengar -.-' it's okay , semua makanan aku bedal tau . hahaha , sukati korglah , aku ikot korg je , asalkan kita dah bayar duit kelas right? haha . good-2 . haha . Now , dah pukul 3:07a.m. , esok aku hang . Abah aku marah sebab aku ni suka sangat ikot perangai abang aku yang suka merayau :'< hmm .. Alaaa bah , bukannya hari-2 pon , dengan member sekelas je , hmm balik pon petangkan? it's okaylah bah , please-2 ? kali ni je :'< hmm . kaylah Hope esok Abah aku kasi aku keluar dgn member aku , dahlah aku 5minggu tak bawak duit belanja , punyalah tahan rasa lapar ni , perghh balik sekolah , mandi then terus makan ! haha .macam tulah aku , makan , makan , makan . err .. kaylah , waa dah mengantuk , err , lain hari wa update pasal benda lain kay ? lu jaga diri lu baik-2 , wa sayang sama lu :'> hahaha .. okbye -.-v