Wednesday 2 November 2011

Kene Marah dengan Mak aku -.-'v hee ~

Hoi , haha . acctually cerita dia macam ni . Semalam , mak aku dah suruh aku bangun awal then pergi kedai --' and then , aku terbangun pukul 9 :\ dahlah semalam aku dapat study sikit-2 je , tu pon KH yg aku baca -.-v . Hmm , lepas tu aku dah bangun , cuci muka semua , aku sambung balik belajar .. time tu mak aku tengah masak dekat dapur ;\ ngee ~ hmm , and then mak aku pergi dekat aku kata dekat aku macam ni "haih , kau ni semalam mak dah suruh bangun awal pergi kedai , lepas tu sekarang belajar pulak" and then , dengan kedegilan aku ni , aku balas ah balik " hm yelah-2 , mana duitnyaa?". Lepas tu mak aku senyap je , sambil buat kerja dia balik -.-' kalau dia senyap , aku pon study ah balikkan , hmm .. lama jugaklah dia tak bercakap dengan aku .. ish , aku ni ~ pahal ah degil sangat , susah nak menepati masa ah -.- haih ~ to My mom , meen mintak maaf banyak-2 sebab sakitkan hati mak :'(
.. huhu .. kay lah , aku dah nak pergi sekolah dah ni , hari ni pon last day exam , harap-2 aku boleh jawap math and kh :'> wish me luck guys <3 boi