Thursday 3 November 2011

Saya Takut Turun Kelas :'(

Final exam sudah lepas , tapi rasa takut and nervous ni still ada lagi :'\ hmm . For korg yang kelas bawah ? korg mesti teringin nak naik kelas kan ? So , kalau nak naik kelas , ofcourse ah kene rajin berusaha :') Kay aku nak cerita time aku form 1 dulu . Time form 1 , aku kelas bawah kot :'> kelas no.10 tak silap aku . Hish mula-2 rasa malu jugak nak masuk kelas ni , disebabkan sikap aku yang malas nak study , so that's why lah masuk kelas bawah :'< . After that , aku cuba jugak kan , aku cuba nak naik kelas untuk next year , aku berusaha je like study , tanya cikgu apa yang aku tak tahu and many others :'> . So , yeah Alhamdullilah , dr march test untill lah ke final exam , taklah memuaskan sangat keputusan aku , tapi bolehlah atleast ada jugak 1 A sebab time tu for sure aku boleh buat . hihihi . Bukan nak bajet ke apa eh? but ni Fakta ! haha :p yeah-2 tu kisah lama :'< but now , aku dah lain , aku dah tak macam dulu lagi . hmm , now aku dah malas nak study , entahlah ni memang salah aku , aku yang punca kegagalan yea :'< hmmm .. tpi final exam tahun ni aku study hard sikit , eh , study smart sikit bak kata ex-gf aku :'> haha . #eceh .. hm , aku harap aku dapat still kelas yang samalah , for your informations , kelas aku dah tak boleh naik dah . Aku ni kelas pertama dalam aliran aku , sekolah aku ni terbahagi kepada 2 aliran , aliran pertama kelas perdagangan and aliran yang kedua pulak kemahiran bersepadu , so aku diketegorikan dalam aliran yang kedua . hihih . okay ah tu :'> haha . Ya Allah , mintaklah aku dapat still kelas yang sama ! aku tak nak turun ya Allah :'< hmm .. aku janji , tahun depan aku belajar dengan lebih hard sikit sebab tahun depan aku nak PMR :'O woah mencabar shial . hahaha . apa pon , wish me luck kay guys , aku nak berjaya jugak taww! haha . kay later aku update blog yang lebih menarik kay? kalau tak menarik pon , aku nak update jugak :'> mewehehhe ~ okay bubye .. <3