Friday 2 December 2011

I Want To Be A Gentleman --'

Assalamualaikum ..
--' hmm , macam mana nak ceritakan dekat korang ni haa ? --' haihh  , aku suka dia , tapi aku tak tahu macam mana nak cakap dekat dia :'\ hmmmmm , Oh yah , Aku dah terus terang dah dekat dia hari tu . Then dia kata "aku suka orang yang gentle :)" haha . Acctually , She's is my Bestie Sehidup Semati :'D tak salahkan kalau couple dengan bestie ? Hmmm , setahu aku , orang yang ber-couple dengan bestie ni , jodoh dia lama bhaii . Setahu aku --' Tapi , kalau Breake , macam mana pulak ? Sekali dengan Friendship diorang hancur ? Ya Allah , takut sottt :'\ Kalau kita berhati-2 and saling faham memahami , mesti tak kan terjadi punyalah .. InsyaAllah :'D hihi . Aku sayang dia sangat-2 :'> Sumpah aku cakap . hee , tapi , aku nak belajar dulu . Susahlah , if belajar sambil bercouple ni . sikit-2 text , duit topup . arghhhh . Kalaulah , belum kiamat lagi :'> haha . aku nak try hidup dengan dia , macam best ? haha . :D --' aduiiii . Haih , jauh pulak aku pikir ni kan ? -,- hmm . InsyaAllah kalau kitorang ada jodoh kay? Aku tunggu kau , kau tunggu aku ? amacam ? haha . Amin .. tapi , aku ni macam syok sendiri je --' #cehhhh ! haha . errr , lantaklah .. haha , mood : malu doh ._. mwehehe . kay Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarkatu :'D