Saturday 3 December 2011

My Ambition :'D

Assalamualaikum :) Haa , setiap orang mesti ada ambition sendiri . right ? haa . Aku punya ambition nak jadi , Pemuzik , or Bussines lah . Hope jadi satu hari nanti . haha . Acttually , aku start minat muzik ni , aku tengok Cerita "Kami" Cerita ni , kisahkan pasal member and diorang ada band , band diorang tu gerak secara sendiri lah , yang di panggil "Indie Band" :) haha . *ayat nerd sottt. Then , diorang ni selalu buat show dekat mana mana gig lah . Start , time tu memang aku dah minat nak main gitar :D muahahaha . tapi , sampai sekarang belum pandai2 lagi  :( haha . Pandai pun , main lagu budak-2 lalalallalalalala . hahaha *sakai. 
Memang susah tau , nak main gitar ni . Nak belajar pun , atleast 2 ke 3 bulan , tu pun kalau korang selalu main , and practise . Okay , Stop cerita pasal Muzik . Kay , now . Bussiness pulak , muaahahha . Aku tak pandai sangatlah dalam bidang peniagaan ni --' haih . It's okayy , boleh belajar form 4 nanti :D haha . Aku teringin nak jual , Kasut and Baju . For Men only :) haha . Kenapa tak de perempuan ? sebab , aku mana tahu sangat pasal dressup-2 Perempuan ni --' mwehehe . *sorry  Barang yang aku akan jual tu , tak de lah mahal sangat . hahaha , insyaAllah tak mahal tau :') Aku nak yang berjenama ala-2 skaters lah , macam "Vans , Tropicana Life , AbstraxJingga" or whatelse . Tapi , mestilah kene ada modal jugak kan ? --' haha . Tu lah aku kata , boleh belajar form4 nanti  :) . hihi . Aku minat gila bhaii dengan kasut "Vans" gentle lawa , kalau lawa , harganya pun lawa jugak -.- *fuck. haha . Geram siott , style bhaii . Aku ada 1 , haha . 1 je --' tu pun yang murahlah , time tu nak dekat raya , then dapat discount 30% harga biasa dia hmm . entah lupa --' tapi lepas dicount murah , cuba teka ? haha , kay harga dia seratus je lepas discount :'> okay lettew . hmmm , hope ambition aku ni tercapai lah :') so , kene lah belajar betul-2 kan . haha . Amin~ kaylah , sampai sini je aku boleh menaip , jari aku ni dah penat  haha . sorry yaww .. kayy assalamualaikum :D daa~